Friday, April 1, 2011

bagaimana keadaanmu wahai jodohku?

bagaimana keadaanmu,wahai jodohku?
aku harap dikau akan sentiasa dalam keadaan sihat wal afiat......berat untukku menahan mataku ini....bgaimana dgn tahjjudmu?ku harap agar dikau dapat istiqamah dalam menunaikannya....




jujur aku masih sayang padamu....
tapi bukan saat yang sesuai untuk kita bertemu....aku disini sentiasa merindui mu.....tapi sememangnya,,,perjalanan kita masih lagi panjang....banyak lagi perkara kewajipan yang kita belum jalankan  lagi....aku masih berfikir adakah kau akan menyayangi ku....dan bangun bersama-sama aku menunaikan solat subuh berjemaaah?bersama ku untuk berzikir mengingati Allah?




berat hatiku ini menantikan hadir cintamu itu dalam diriku ini...adakah setiap perbuatanmu disulami dengan kebajikan?adakah kau akan menunaikn solat jemaah di masjid sekiranya azan berkumandang?


wahai jodohku,sihatkan kamu?


ku harap kau sentiasa dalam keadaan dimna Allah merahamatimu...sekiranya kau sakit...yakinlah bhwa Allah sedang menghapuskan kesalahanmu....dan jika aku berada disampingmu...akan ku rawatmu sehingga kau sembuh wahai sayangku.....


wahai jodohku,bertenanglh dan sabarlah....


ku harap  dikau bersabar menanti kehadiran ku dihati mu....hatimu tidak terlukakan?senyumlah....aku yakin kebahagiaan yang abadi akan menanti kita dengan berkat kesabaran kita selama ini....jika hatimu tidak tenang..pesanku...kau berwudhuk lah...dan dekatkan hatimu kepada Allah.....


jodohku,aku rindu...
bilakah kita akan berjumpa?ingin ku luahkan apa yang sdh lama ku pendamkan dalam hatiku ini...berkongsi sgala crita suka duka bersamamu wahai sayangku....tidak sabar hatiku ini ingin mengajar mu agar kau menjdi bidadari syurga diakhirat kelak.....




jodohku?


adakah kau juga merinduiku?bgaimana dengan hafazan quran dan hadis mu?ku harap kau sentiasa mengulanginya antara maghrib dan isyak.....apa yang kau fhm darinya?ku harap kau dapat berkongsi dengan ku.....
apa perubahan yang kau lakukan pada dirimu?adakah semakin hari semakin baik?ku harapkan ianya begitu...






ku bisikkan AL-Fatihah untukmu, agar kau selalu berada dijalan-Nya..
Sabarlah sayang, waktu-waktu ini bukanlah waktu yang lama..
Jangan sampai kau tersalah jalan sayang..


Tak terasa penatku menaip pada keyboard ini, memang benar ini adalah tanda kerinduanku kepadamu,
Ingatlah sayang..
aku selalu ada untukmu..
Untuk itu jangan pernah kau merasa sendiri atau sepi..


Semoga kerinduanku ini akan terjawab, seiring berjalannya waktu.
Salam hormatku dan sayangku untukmu…. 


No comments:

Post a Comment